מחאה בירושלים • אלפי חרדים נגד פתיחת מתחם 'יס פלאנט' בשבת

מני גירא - שוורץ, בנצי לייזרוביץ | צילום: מאיר אלפסי | לא צולם בשבת 1 Comment on מחאה בירושלים • אלפי חרדים נגד פתיחת מתחם 'יס פלאנט' בשבת
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפים השתתפו בתפילת קבלת שבת בצומת הרחובות שרי ישראל ומלכי ישראל בירושלים, זאת במחאה על התגברות חילולי השבת, חילון העיר ופתיחת מתחם שרובר שבו בתי קולנוע, בשבת.

עם סיום התפילה, כמה עשרות נערים וילדים התפרעו בסמוך לבניין רשות השידור, הנמצא בסמוך. המשטרה הפעילה כוח וחצצה בין המפגינים לבניין.

בשבת אחר הצהריים, מאות הפגינו ברחוב הנביאים וניסו לחסום אותו לתנועה. אין עצורים.

במהלך הפיזור בירושלים הוכה גם כתב הפלילים והמשטרה של אתר החדשות 'בחדרי חרדים' אלי שלזינגר כפי שהוא מספר: "עמדתי בגפי על אי תנועה, ללא שישנם אנשים נוספים לצידי, הבחנתי כי השוטרים מגיעים לכיוון שלי, אך לא ציפיתי שיתקפו אותי על לא דבר, רק בגלל שאני לבוש בשטריימל וקפוטע.

"שוטר בשם לירון התקרב אלי. כשחששתי שיתקוף אותי, אמרתי לו מיד שאני עיתונאי שבא לסקר, אך אותו זה ממש לא עניין, הוא הדף אותי בחוזקה בידיו, תוך שהוא קורע את חליפתי ופולט קללה ארסית. האם היה זה חילוני, עיתונאי או לא, הוא גם היה מותקף? בטוח שלא. הרי לא עשיתי דבר, לא עמדתי ליד איש שאולי תקף שוטרים", אומר שלזינגר.

מדובר המשטרה נמסר כי "יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה ומג״ב, נופצו שמשות מבנה המשמש כעמדת אבטחה של בניין רשות השידור. השוטרים תחמו את האזור והדפו את המפגינים, תוך שימוש בכוח סביר. מפגינים רבים עזבו את אזור ההפגנה. בשליטה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    השבת הקדושה – המקור לכל השפע וההצלחה שקיים בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!